2012. április 27., péntek

Van internetünk;)

Az imént távozott az internetes bácsi,beszerelte a szerkentyűt,és villám gyorsaságú ,netünk van végre....
Holnap lesz egy hete,hogy ideköltöztünk,pakolásztam,elvoltam a napokban,de hát azért még mindig nagyon sok dolognak nincs helye...a hálónkban még mindig zsákokban a ruháink,mert nincs még gardrób szekrényünk,és hát nem tudom hová rakni a holmikat...A kamrában is a földre vannak halmozva a dolgok,ők is a polcaikat várják...hát majd szép lassan megy majd csak a dolog,nem bírunk mindent egyszerre!!!
Tegnap felköszöntöttük apát,mert szülinapja volt.Reggel elmentünk anyával dolgozni,majd beszereztük innen-onnan a dolgokat,megcélozva az új konyhámat,kezdetét vette a szülinapi vacsikészítés....nem volt még eddig ilyen főzőlapos konyhám,kicsit még ismerkedek a ketyerével,és így sikeresen sikerült is lecsapatni magam forró olajjal,a jobb karom olyan most mintha ekcéma foltjaim volnának....túlmelegedett kicsit az olaj,és hirtelen akkorát durrant mikor beleraktam a rántani való combit,hogy ez lett a vége...a karom még annyira nem is idegesít,jobban inkább az,hogy a márványkőre is jutott a forró olajból,amit hiába vakarok,ciffel vagy akár mivel nem jön le.............tud esetleg valaki valami praktikát,hogy ,hogyan tudom leszedni a foltokat róla? :(
Na mind egy a kaja végül elkészült,apa mit sem sejtve feljött,mert Gabim felcsalta valamivel,mikor hazahozta a munkából,és meglepődöttön látta,hogy hát nincs elfelejtve!!! :)





Aztán ma reggel,a vérvétellel kezdtem a napot,eltelt a 4 hét,ma kellett visszamennem,de értelmét nem látom a mai vérvételnek,na de mindegy is,ha kell,hát kell....
Utána anyával elmentünk egy használt bolt kereskedésbe,kíváncsi voltam,mennyik a fagyasztók,meg a gardróbok,meg néhány apróság,azokból sosem elég...
Gardróbot nem találtam ami tetszett volna,amik voltak azok amúgy nem voltak drágák,de hát így e téren nem is lényeg...a fagyasztók között viszont találtam egy jót,megkímélt,álló,és az ára is jó,remélem meglesz még ha jövőhéten elmennénk megvenni...
Na és persze nem bírtam ki,hogy ne szedjek össze valami kacatot,beszereztem egy szürkés árnyalatú, kukorica csuhéból font kaspóóóóóóóót :),vagyis kettőt,mert párban adták,az egyik kisebb a másik nagyobb,íme:                                                     A kisebbik

 És mivel nagy virágom még nincs így a nagyobbikba a reklámújságokat raktam,úgyis sűrűn lapozgatom most őket :)
Nem is emlékeztem,hogy a használt boltban,lehet falfestéket is kapni...meglestem azokat is,hogy milyen színek vannak,hát a választék nem túl nagy,de legalább olcsóbbak,mint a nagy boltokban...ja és dulux,szóval rossz nem lehet...na majd meglátjuk mi lesz,a barnái elég szépek voltak ;)
A héten még felfúrjuk a nappali falára a szekrényeket,a karnisokat,hogy végre feltehessük majd a függönyöket,és a héten több változás szerintem nem várható....
Kinéztem az egyik háztartási boltban a fürdőszobába a mosdó mellé 1-1 kosaras polcot,aminek a színe hasonló,mint a mosdószekrényé,és nem is drága,ő volna az:

Mindenkinek szép hétvégét :)

7 megjegyzés:

  1. Hm, de finomnak néznek kis a sütik. ÉS az az asztali dísz is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Hát valóban nagyon tetszetősek,de sajnos a sütijeik is annyira hitványak,mint a többi kajáik a Belgáknak :(
    Nem nagyon ettem még itt finom dolgot sajnos...
    Az asztal dísz pedig ikeás gyertyatartó:http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/90167439/
    gyertya helyett nárcisszal ;)

    VálaszTörlés
  3. Örülök neki, hogy sikerült a netet ilyen hamar bevezettetni, így gondolom a blogolásnak nem lesz akadája;)
    a nárciszos mécsestartó dísz nekem is nagyon elnyerte tetszésem:D
    a virágtartóid is nagyon mutatósak...ez a természetes stílus látom bejön neked nagyon, az a rattanos kis "fiókos" is tuti jól fog mutatni a fürdöben
    meg a torták is nagyon ínycsiklandozóan néznek ki, kár hogy az ízvilág már nem volt olyan élvezetes=/

    VálaszTörlés
  4. Hát te mindig kitalálsz valamit. Azok a gyergyatartok nagyon szupik kár hogy erre felénk ilyent, hasonlot még nem látam nagyon begyere.:) meg azok a csuhéj kaspok is nagyon szupik

    VálaszTörlés
  5. Tail!Igen,nekem nagyon bejönnek a fonott rattanos,székek,kosarak,egyebek,a minimálal vegyítve :)
    Lívi!nézz szét neten,lehet ,hogy valahonnan lehetne rendelni...nem tudom amúgy,csak egy ötlet volt....

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek a kaspók :) Először azt hittem hogy gipszből van :)

    VálaszTörlés
  7. nem gipsz,de ma voltunk csavarogni,és csudás dolgokat láttam...jajjjjj.....na de majd szépen lassan:)

    VálaszTörlés