2014. április 27., vasárnap

Apa 51. születésnapja

Érdemben most nem sokat ténykedtem,egyedül a torta az én érdemem,meg egy pár kerti dekor,de arról meg nem is nagyon lett fotó,szinte teljesen a vendég szerepet töltöttem most be,fura is volt :P

Grill sütőt kapott,ezáltal fel is lett avatva,anya francia salit csinált,de hoztak a vendégek krumpli salit és hát ugye a tortám :)
Most is sajttortát csináltam,csak most eperrel és egy fincsi fehér csokis-mascarpone krém volt a tetején.A receptet  majd a bejegyzés  végére biggyesztem!












.....a sült husik...a sali....a cukkini....a  gomba....


a vörösboros párolt káposzta....hmmmm.....





 a Pötyi cica :)


 a  megunhatatlan csócsó :)
Apa a vendégeivel
Én ,  Vikivel és Ákossal :)
15 vagy 51?
 MI :)
     
:) :) :)

Boldog szülinapot APA ! <3 

A mascarpone topping:

110 g vaj
200 g  porcukor!!!!
100 g olvasztott  fehér csoki
150 g mascarpone

A  csokit  gőz felett  felolvasztjuk,a vajat a porcukorral habosra keverjük,majd hozzáöntjük a fehér csokit és a mascarponet is.Jól elkeverjük és  bármilyen süteményre  rakhatjuk!


1 megjegyzés:

  1. Uristen de guszti minden. ..meg is eheztem.
    Boldogsagos Szulinapot Apukadnak! (De jo, h neked kint van a csaladod)

    VálaszTörlés